K přirozeně štíhlé postavě se musíte dopracovat změnou myšlení

Stačí se nad těmi všemi tradicemi a dogmaty trochu zamyslet, ukázat na každou z historicky převzatých myšlenek prstem a říci: „Čím to prospívá společnosti, mé rodině, potažmo mě samému?“
americké koblihy

·         Připíjíme si alkoholem na zdraví – hloupost, a přece ji provádíme

·         Zabíjíme zvířata, abychom se nasytili – hloupost, rostlinné zdroje jsou dostatečné pro lidskou výživu, a dokonce mnohem přínosnější

·         Konkurujeme si, namísto abychom spolupracovali a pomáhali si – někteří lidé to dělají, ale většina ne

·         Stresujeme se mnohdy kvůli malichernostem – zamyslete se nad tím, jak stres omezit na minimum

·         Závidíme si, namísto abychom se radovali z maličkostí a z vlastní tvorby, vždyť každý člověk je jedinečný, neexistuje žádný lidský duplikát, ani u jednovaječných dvojčat ne, tak proč lidé neoslavují svou jedinečnost a neustále soupeří, kdo rychleji, kdo více, kdo lépe?
červená čočka v hrnci

·         Pečeme na Vánoce nezdravé cukroví z bílé mouky, bílého cukru, pečeme na Velikonoce beránky a mazance z bílé mouky a bílého cukru. Proč? Jaký smysl má oslava tak významných svátků v roce, když si tím doslova huntujeme zdraví. Je to jako s tím alkoholovým přípitkem.

Nepřipadá vám, že řada tradic je postavena vzhůru nohama, že nám spíše ubližují, než aby prospěly? Podobné je to i se stravovacími zvyklostmi a pochopitelně i s hubnutím. Samozřejmě, http://www.mojecestina.cz/article/2016070106-cestina-letem-svetem-samozrejme že se lépe hubne s dostatečným pohybem, ale k tomu musíte své tělo vyživit, aby mělo z čeho brát energii. Ačkoliv jsou lidé obézní, jsou podvyživení. Zní to jako hloupost, ale je to tak. Fastfood – hamburgery, bílé pečivo, cukrářské výrobky, slazené nápoje, polotovary plné nezdravých tuků, aditiva, konzervanty, nepřirozené chemikálie, to vše obaluje naše těla tukem, zbavuje je svaloviny, odebírá energii a pak na nějaké cvičení není ani pomyšlení.
hranolky s hamburgrem


Co si tedy počít


Upečte si někdy vlastní chléb z celozrnné mouky. Anebo kupujte kvalitní kváskový chléb. Rohlíky zahoďte do popelnice. Zkuste postupně nahradit červené maso alespoň tím bílým. Zařazujte častěji luštěniny – jsou chuťově výborné, když je patřičně upravíte. Červená čočka, fazole, hrách, cizrna, máte na výběr. Vyzkoušejte jáhlovou kaši, pohanku jako přílohu, zeleninovou polévku s ovesnými vločkami, stačí jen chtít. Vegetariánských kuchařek je na internetu doslova přehršel, vymlouvat se na nedostatek info je bezpředmětné.

Postupně (nikoliv naráz) přestávejte pít nápoje s kofeinem, alkoholické nápoje velice střídmě, odvykejte kouření, žádné zvíře v přírodě nekouří, to jen ten bláznivý člověk. Zahoďte rostlinné margaríny, používejte docela obyčejné máslo, vejce z podestýlkového chovu, více čerstvého ovoce a zeleniny, vždyť už není socialismus a na banány se nestojí fronty. Používejte oleje lisované za studena, jezte kvanta vlašských ořechů, jezte občas mák, mandle a jiné druhy ořechů. Za pár měsíců pocítíte změnu, budete se chtít více hýbat, kila půjdou dolů docela rychle a hlavně? Hlavně se vám posune vaše vědomí o kus dál. Doslova o stupínek výš!

K přirozeně štíhlé postavě se musíte dopracovat změnou myšlení
Ohodnoťte příspěvek