Slevové portály

Určitě všichni využíváte slevové servery. Lze na nich pořídit služby nebo zboží s opravdu výraznou slevou. A slevy lidé prostě milují, nebo se bez nich neobejdou. Kolik lidí by si vůbec nedokázalo zajet na dovolenou nebýt tak výrazných slev.

Model slevových portálů sahá do roku 2005. Vznikl v USA a jedná se o princip kolektivního nakupování.
eshop v mobilu

Server s obchodníkem domluví výraznou slevu, která je někdy dokonce více než 50%.

Možnost uskutečnění nákupu se realizuje v okamžiku, kdy si dané zboží objedná minimální počet lidí. Když je dosaženo potřebného množství objednávek, stane se sleva aktivní.

Platbu za takzvaný voucher je možné uskutečnit prostřednictvím platební karty nebo převodem s účtu. Po platbě objednavatel dostane kód, se kterým lze využít službu nebo zboží.

Nabídky trvají obvykle jeden den, potenciální zájemce vidí, kolik hodin na zakoupení mu zbývá. Má to významný psychologický efekt. Když člověk vidí, že nabídka bude aktivní například už jen pouhých 10 hodin, motivuje ho to mnohem více k nákupu. Nefunguje tady to obvyklé „zítra se rozhodnu“. Každý den se přidávají nové slevy.

Mezi nejznámější portály patří Slevomat nebo Pepa.

 šablona eshopu

Nejčastěji je zájem o tyto služby a zboží


·         Wellnes pobyty


·         Cestování


·         Gastronomie


·         Péče o tělo


·         Zábava a koníčky


·         Móda


·         Kurzy

 

Kromě slevových serverů se můžete setkat také se slevovými agregátory.

 

Jedná se o agregátory, které sdružují nabídku slevových portálů na jedné internetové stránce. Velmi Vám to usnadní vyhledávání. Můžete vyhledávat napříč slevami to, co Vás zajímá (například víkendové pobyty). Nejznámější agregátor je například Slevín.

 

Než si zakoupíte zboží nebo službu, nenechte se opít slevou, ale především se pokuste získat co nejvíce informací. Také je možné, že prodejce neodhadne množství voucherů a nakonec nedokáže všem zájemcům vyhovět. Další věc je, že vouchery mají omezenou platnost.